Share Week 2017

3/24/2017 Unknown 0 Comments


W tym tygodniu, po raz kolejny organizowana jest przez Andrzeja Tucholskiego akcja Share Week. Słyszałam już o niej kilka razy, czytałam też polecenia innych bloggerów, ale jak do tej pory nie brałam w niej udziału. W tym roku postanowiłam to zmienić i przyłączyć się do akcji. Już bez zbędnego przedłużania - oto moje polecenia:


1. Karolina Baszak - to blog, który odpowiada mi pod każdym względem. Jest piękny, trafia w moje poczucie estetyki i w zdecydowanej większości zgadzam się z poglądami Karoliny, dlatego czytając go (i oglądając filmy Karoliny na Youtube) po prostu odpoczywam. Serdecznie polecam wszystkim, zwłaszcza osobom z wysokim poczuciem estetyki!

2. Imbirowy Garnek - to blog stosunkowo nowy, pełen pięknych zdjęć kulinarnych i zdrowych przepisów. Asia prezentuje na nim potrawy, które sama wprowadziła w swój jadłospis. Jeśli mam ochotę na coś zdrowego, niebanalnego i jednocześnie nieprzesadzonego to zaglądam właśnie tam. Dodam też, że Asia jest zawodowym fotografem (i autorem mojego zdjęcia "profilowego" na frambuesowym), więc zdjęcia bardzo kuszą do wypróbowania przepisów :)

3. Garniec Magalie - ten blog odkryłam jakiś czas temu na Instagramie (teraz niestety nie mam możliwości korzystania z Instagrama, ale mam nadzieję, że tylko czasowo). Zachwyciły mnie przepiękne zdjęcia. Po prostu przepadłam przeglądając coraz to nowe, smakowite i kolorowe kompozycje :) Jakoś tak wyszło, że bardzo się na Instagramie z Magdą polubiłyśmy i dostałam od niej prezent - przepiękne zdjęcie wrzosów, które już niebawem będzie zdobić ścianę w moim domu :) Garniec Magalie jest dla mnie inspiracją i motywacją do robienia pięknych zdjęć na frambuesowy. Pooglądajcie koniecznie!

I to by było tyle :) Jeśli jeszcze nie słyszeliście o tych blogach to serdecznie polecam zaglądnąć. 
Dajcie znać w komentarzach jakie są Wasze ulubione blogi i takie, z których czerpiecie inspiracje, jestem ogromnie ciekawa i żądna nowych odkryć :)

Zobacz także

0 komentarze: